آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

اولویت ها

واقعا خیلی وقتها انتخاب بین کارهاسخته

اینک اول کدوم رو شروع کنم و کدوم رو ادامه بدم و....

خیلی با خودم فکر کردم، بنظرم چیزی که من الان توی این موقعیت کنونی بهش احتیاج دارم دانش وآگاهیه

نه تجربه و کارهای عملی، کاری ک به درس و خوندن و علم گرفتن آسیب برسونه حتی اگرم مرتبط با درس باشه مضره ،بنظرم باید یکم سرم رو خلوت کنم و فرصت بدم به خودم 

یه برنامه ریزی دقیق لازم دارم که بتونم حساب شده پیش برم، بعضی وقتا بعضی کارا شاید مفید باشه ولی درست نیست توی شرایط فعلی. 

اشکال نداره نشدم نشد.   


00:00 :.
۲۷ مهر ۹۷ , ۱۴:۴۷
موفق باشی :)

پاسخ :

ممنوووون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan