آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

سردرگمی دوباره

خب باید بگم که فارغ التحصیل شدم

ینی ترم مهر 99، تموم شدم 

با انرژی داشتم واسه ارشد میخوندم، اما حالا حسم عوض شده، اون انگیزه و انرژی رو ندارم، یا شاید کم شده، انتظارم این بود که بعد لیسانسم یجا مشغول بشم یکم تجربه کسب کنم و بعد برم سراغ ار‌شد، اما حالا میبینم هیچ جایی برای مشغول شدنم نیست جز همین کلینیک روانشناسی که الان بعنوان پذیرش دارم توش کار میکنم. ینی واقعا 4 سال درس خوندم که تهش این بشه؟! این صداییه که تو ذهنمه، یه صدایی هم هست که میگه یسال استراحت کن بیشتر بخون و مطالعه کن، علمتو ببر بالا، بعدش برای ارشد بخون. یه صدایی هم میگه نه این کارو نکن تنبلیت میشه و دیگه نمیخونی، حالت بدتر میشه، این صداها دارن عذابم میدن، این حس و حالی که الان دارم، برام آزار دهندنست، نمیدونم چرا ولی اینهمه پوچی از کجا میاد؟!

ینی هرکی که یه مقطع رو تموم میکنه دچار این معضل میشه؟! 

صنما ‌ ‌
۰۴ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۲

تبریک می‌گم :)

دوست نداری ادامه تحصیل بدی؟

پاسخ :

مرسیی
چرا اتفاقا خیلی دوست دارم ادامه بدم، ولی دوست داشتم تا اینجام که اومدم حداقل یه قدم به جلو برمیداشتم تو حیطه کارم
مریم **
۱۰ اسفند ۹۹ , ۰۴:۲۷

سلام عزیزم به عنوان هم رشته ایت بهت توصیه میکنم همین امسال بخون چون خودم پشت گوش انداختم الان سه ساله همچنان میخوام ارشد بگیرم 

روانشناسی  رشته ایه که اگه بخوای واقعا تخصصی کار کنی حتما باید ارشد داشته باشی و هم کارگاه های روانشناسی  رو شرکت کنی الان کارگاه های مجازی برگزار میشه شرکت کن البته اونایی که بهت مدرک دوره میدن ، کارگاه ها در کار کردن در حوزه ی مشاوره کمکت میکنن .. اگه واقعا روانشناسی  رو دوس داری و میخوای ادامه بدی

 

پاسخ :

چقدر از کامنتت لذت بردم و برام ارامش بخش بود، مرسی از توصیه های خوبت، حتماا سعی میکنم انجامشون بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan