آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

حال خوبم

سلام سلام
من اوووومدم دوباره‌ اما اینبار با یه عالمه حال خوووب
اغلب اینجا از ناراحتیام و دغدغه هام مینوشتم 
ولی امشب اومدن از حال خوبم بعد از مدتها بنویسم
من خیلی خوبم 
این مدت خیلی طولانی درگیر غول بزرگ ایده آل گرایی شده بودم که داشت نابودم می‌کرد و اگر استادم نبود و به دادم نمی‌رسید معلوم نبود تا کی و کجا این حال بد رو با خودم میبردم
خداروشکر واقعآ 
این مدت خیلی خیلی کم میام بیان بیشتر اینستام و مینویسم
بچه‌هایی که دوست دارن کامنت خصوصی بذارن تا ای دی هامون رو باهم تبادل کنیم
خیلی خوشحال میشم اونور هم بیاید😄
حوا ...
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۴۴
من اینستا ندارم :(

پاسخ :

عههه چرااا
 حییف شد
__PARNIAN __
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۰۶:۴۴
امیدوارم که بیشتر بیانین بیان و کمتر اینستا ؛)
+منم اینستا ندارم
:)

پاسخ :

مرسی 😄
samaneh rsl
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۱۷
من اینستا دارم ولی توی آبان ماه دی اکتیوش کردم :(

پاسخ :

هوم:-(
امیلی :)
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۱۴
سلام :)
خوب بودن حالت حال ما رو هم خوب میکنه.شاد بودنت ما رو هم شاد می کنه. :)

پاسخ :

ای جان ممنونم مهربون
آرام :)
۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۴۹
خب من جدید به این وب پیوندم و امیدوارم که هر جا که می نویسی موفق باشی :)

پاسخ :

ممنون انشالله همچنین شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan