آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دیشب

خب خب خب

اینجوری شروع کنم که دیشب من با همون دوستم که خدمتتون عرض کردم بعد از مدتها رفتیم بیرون،از اتفاقات جالبش میتونم از اون پسری بگم که با یه خرس اندازه خودش داشت وسط چهارباغ راه میرفت و من قهقهه میزدم از خنده.

ما رفتیم بیرون شب قبلش هم کلی راجب مساعلمون حرف زدیم

دیشبم که رفتیم بیرون و حرف زدیم 

کلا به این نتیجه رسیدم که ببخشم و فراموش کنم هرچی بوده رو،چون من واقعا خودش و این رفاقت رو دوست دارم،هنوزم قابل اعتماد ترین فرد زندگیمه ونمیتونم کسی رو جایگزینش کنم...

اِدْموند ...
۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۳:۵۸
هههههه حق داشتی بخندی 
بهترین نتیجه هست 
آقای سر به هوا :)
۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۵:۰۵
ان شاالله همه دعواها همینجور تمام بشه:)

خاک تمام نقاط ایران تو سر اون پسره:)

پاسخ :

پسر نیست،دختره😂
00:00 :.
۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۸:۲۱
افرین :)

پاسخ :

بازم مچکر مچکر😂
آقای سر به هوا :)
۲۶ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۱
خودت نوشتی پسره با خرس ...

پاسخ :

چی؟!
mr point
۲۹ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۴
واقعا اینا چی فکر میکنن پیش خودشون که خرس به بغل تو خیابون میچرخن
بعد اون دختره طرز فکرش چطوریه که اینطور مسائل براش قابل هضم ه

پاسخ :

خب هرکسی یه جوریه دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan