آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

مشکل۱

یکی از مشکلاتی که من دارم دختر بودنمه😐

اگر پسر بودم شاید استقلالم توی جامعه و زندگی شخصی خودم بیشتر بود...

همیشه دخترا محکومن به محدود بودن

بلک من
۱۷ دی ۹۶ , ۱۹:۳۷
وقتی دلیلی میاری برای چیزی، یعنی داری خودتو متقاعد میکنی که تلاش نکنی.

پاسخ :

نه همیشه هم اینجوری نیست،بعضی وقتها دختر بودن خیلی بده
حوا ...
۱۸ دی ۹۶ , ۰۸:۰۳
درک می‌کنم
ولی تا جایی که ممکنه سعی کردم محدود نباشم. تو هم سعی کن. :)

پاسخ :

اوهوم منم تمام تلاشمو میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan