آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

باید بپذیرم که ...

اینکه چرا من اینقدر ادم دیر پذیری هستم ،واقعا برام عجیبه.

چرا اینقدر همه چیز رو سخت میگیرم در حالی که به همه میگم اسون بگیرین و اسون برخورد کنین.

بارها برای خودم شرایط رو شرح دادم اما بازهم برمیگردم سر پله اولم.

شاید واقعا قلبا نمیخوام بپذیرم که باباااا همییینه که هسسسست و تو هههییییچ کاری نمیتونی بکنی.گاهی لازم دارم یکی اینو سرم فریاد بزنه و بگه.

واقعا چرا اینقدر سخته اخه.چرا دائما دارم خودمو با این وقایع تلخی که نمیپذیرمشون عذاب میدم. مداااام دارم خودازاری میکنم عملا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan