آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

طوفان وحشی تر

قبلنا همیشه میگفتم خدایا کاری کن که اول خودم از خودم راضی باشم بعد تو...

یادمه قبلنا وسط طوفان هایی که الان وحشی تر شدن آرامش خاصی داشتم 

یادمه قبلنا هیچی نمیترسوندم چون اخرهرچیزی چه خوب چه بد میگفتم خدایاشکرت

اما الان وسط اون طوفان وحشی خودمو گم کردم

این گمشدن هم وقتی شروع شد که رابطم با دوستم «ز»بهم خورد و بعدها«الف»و«س»و خیلی دوست های دیگه با تم های متفاوت اومدن تو زندگیم،که هرکدوم یه شخصیت خاص داشتند....و من میخاستم خودمو باهاشون تطبیق بدم غافل ازاینکه خودمو کم کم گم کردم...

الان دارم زجر میکشم

وسط این طوفان تنهاموندم بدون خودم 

کجا مونده نمیدونم،فقط میدونم باید هرچی زودتر پیداش کنم قبلی که دیر بشه...

بانوی شرقی
۰۱ تیر ۹۷ , ۰۱:۰۱
سلام دوست عزیز🌸☺
وبلاگ خیلی خوشگل و خوبی داری 😉 بهت تبریک میگم😎
چندتایی از پست هات خوندم به نظرم جالب و خوب بودن من کلی خوشم اومد😍✔
ازت دعوت میکنم به ویم سر بزنی. روزمرگی هامو توش مینویسم شاید حوصله حرفا و درد و دل های منو نداشته باشی، نمیدونم ولی خوشحال میشم بهم سر بزنی. و اگه دوست داشتی دنبالم کنی.
منتظر حضورت هستم....امیدوارم اسم قشنگتو توی کامنت ها و دنبال کنندگانم ببینم☺🌸
بانوی شرقی
۰۱ تیر ۹۷ , ۰۱:۰۳
امیدوارم بهترین دوستانت برگردن کنارت و حالت کنارشون خوب باشه...

پاسخ :

سعی کرد برگرده ولی من دیگه نمیتونم ببخشمش...خیلی بد کرد بهم
حوا ...
۰۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۴
روشِ تبلیغ جدید :|

حالت چطوره الان؟!

پاسخ :

بدنیستم...کاش بهتر بشم
حوا ...
۰۱ تیر ۹۷ , ۱۹:۵۴
عزیزم... ان‌شاءالله بهترین بشه حالت

پاسخ :

ممنون ایشالا⁦⁦;-)⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan