آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

روزنویس ۷ ام دی ماه ۹۶

امروز طبق برنامه ای که برای خودم گذاشته بودم۶ با آلارم گوشی بیدارشدم.

اما خب حال نداشتم بلند شم،تااینمه۷ونیم دیگه بلند شدم،کارامو کردم صبحانه خوردم و حدودا ۹ ‌نشستم سر درسم.خیلی خوب بود،خوب پیش میرفتم،حدودا نصف مبحث رو خوندم تا اذان ظهر،کمی استراحت کردمو انلاین شدم درحد یه چک کردن،باسحر حرف زدم و قرارشد بعدا ادامه بدیم چون من درس داشتم‌خودش کار داشت،یه سری ترجمه باید انجام میداد....

خلاصه یکم خوابیدم و رفتم سر درسم،تقریبا تموم شد،خوشحاالم که امروزم کمتر به بطالت گذشت..

حوا ...
۰۸ دی ۹۶ , ۰۷:۴۷
خب الحمدلله. :)

پاسخ :

اوهووووم⁦:-)⁩⁦;-)⁩
بلک من
۰۸ دی ۹۶ , ۰۹:۵۴
چه قالب قشنگی:)

پاسخ :

ممنوووون.البته یکم تیرست،تو خوندن ممکنه اذیت کنه
دیوانه ...
۰۸ دی ۹۶ , ۲۱:۴۹
خدا رو شکر :) 
چقد خوبه هر روزمون اینطور بگذره ...

پاسخ :

بله دقیقا..مفید ‌و به درد بخور
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan