آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

منِ خودم

داشتم فکر میکردم که منی که الان هستم همون منیه که دوست دارم باشم؟!

اینی که الان هستم رو دوست دارم؟!

از خودم راضی هستم؟

خودمو‌دوست دارم؟

سوالاتی که ذهنمو درگیر کرده،اینکه اینقدری که نگران بقیه میشم نگران خودم میشم؟!

اینکه اینقدری که خوب بودن بقیه برام مهمه،خوب  بودن خودم برام مهمه ؟!

خیلی زشته که همه این جوابا منفیه...

چرا من نباید خودمو جسممو روحمو وجودمو اینقدری دوست بدارم که گاهی دستمو بگیرم ببرم بیرون حالو هواش خوب شه،چرا نبرمش سینما ،نبرمش پارک هوا خوری،نبرمش کافه و رستوران،نبرمش هواخوری...

چرا واقعا؟!


یک ایرانی
۱۶ بهمن ۹۷ , ۲۳:۴۴
الان که به این "چراهای" رسیدی، لازمه که برای پاسخ دادن بهشون پیگیر باشی 

پاسخ :

بله،فکرم مدام درگیرشونه
اِدْموند ...
۱۷ بهمن ۹۷ , ۰۰:۱۴
الان که رسیدی همه اینکارا رو درحق خودت کن

پاسخ :

اوهوم⁦:-)⁩
حوا ...
۱۷ بهمن ۹۷ , ۰۰:۲۴
خب ببرش

پاسخ :

میخوام ولی این تنبلی خیلی بده⁦:-\⁩
آقای سر به هوا :)
۱۷ بهمن ۹۷ , ۰۸:۴۴
همین مسیر ادامه بده به اتفاقات خوبی میرسی:)

پاسخ :

امیدوارم⁦:-)⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan