آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

عادت نمیکنم...

نمیدونم چم شده
مدام تایپ میکنم و پاک میکنم
اعصابم خورده
نمیدونم چیشده،چم شده اصلا چرا اینجوری شدم من دوباره...
روزهام دارن به بطالت میگذرن
امتحاناتم تموم شدن و چندروز دیگه انتخاب واحدمه و من هنوز هیچ کاری نکردم
اصلا نمیدونم میخوام چیکارکنم
دلم یه تغییر بزرگ میخواد
از این بطالت و کسالت داره حالم بهم میخوره
نمیدونم باید چیکار کنم
حوصله هیچی وهیچکس و هیچکاری رو ندارم
مدام افتادم توخونه و خوابیدم و فقط میخورم
دیگه حتی ورزشم نمیکنم
پرخوری عصبی هم که دوباره اومده سراغم
دارم از خودم واین حال مزخرفم متنفر میشم
نمیتونم به این وضعیت عادت کنم
همش دارم اذیت میشم و حرس میخورم
اعصابم خیلی خورده
نمیتونم بفهمم خودمو که چرا همیشه خوشحالیم تاریخ انقضاداره و زودم تموم میشه....
حوا ...
۲۹ دی ۹۶ , ۱۱:۱۲
واسه همه همینه. خوشحالی و غم گذراست.

پاسخ :

غم معمولا خیلی زیادترازشادی وقت منو میگیره
دست نویس
۳۰ دی ۹۶ , ۱۳:۴۶
اکثر مردم درگیرش هستن، حتی اونای که غم و غصه پول ندارن
ان شاءالله که دلتون شاد شه

پاسخ :

ممنون.انشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan