آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

چالش😁

سلام برتمامی دوستان 😊
آخه چرا منو‌ توی این موقعیت قرار میدید آخه...


بچه ها من یه چالشی می‌خوام بذارم به نام چالش چیزایی که دوست دارید 
بسم الله 
اول چیزایی که دوست دارم و آرزو هامو میگم 
۱-ماشین(لندکروز )
۲-کشور(کانادا و روسیه)
۳-فرزند(فرقی نداره)
۴-رنگ(قرمز و زرشکی)
۵-بازیگر (مهراوه شریفی نیا و میلاد کی مرام)
۶-آهنگ(هرچی که میثم ابراهیمی بخونه)

۷-حیوان(سگ هاسکی ژرمن )
۸-کتاب مذهبی (دختر شینا )
۹-رمان (پدر آن دیگری )
۱۰-فیلم (خجالت نکش )
۱۱-روز (نمیدونم)
۱۲-عدد(زوج)
۱۳-رنگ چشم( عسلی و آبی )
۱۴-سنگ (نمیدونم)
۱۵-اسم پسر (نمیدونم)
۱۶-اسم دختر (ریحانه و شایسته)

۱۷-آرزوم(نمیگم)



http://edmond.blog.ir

حسین
۱۷ بهمن ۹۷ , ۲۳:۲۱
ماشین:برلیانس 
کشور:ایران
رنگ:بنفش 
آهنگ:مهدی جهانی.یراحی و...
حیوان:هیچی
کتاب:نیم کیلو باش ولی خودت باش

پاسخ :

⁦:-)⁩
حسین
۱۷ بهمن ۹۷ , ۲۳:۲۲
دوست داشتی تو نظرسنجی ما هم شرکت کن
نیلوفر ....
۱۷ بهمن ۹۷ , ۲۳:۲۸
اقا من دیشب شرکت کردم استقبال نشد پاکش کردم 
حالا امروز همه این چالشو شرکت کرد🤨🤨🤨🤨🤨🤨

پاسخ :

خب میذاشتی یکم بگذره شاید نبودن اون موقع😂
یک ایرانی
۱۷ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۰
ماشین: مزدا ۳
کشور: ایران
رنگ: سبز ، فیروزه ای، آبی
خواننده: همایون شجریان
بازیگر: پرویز پرستویی لیلا حاتمی
فیلم: مادر
رمان: من او

پاسخ :

⁦:-)⁩
اِدْموند ...
۱۸ بهمن ۹۷ , ۰۴:۰۹
نامیرا جونم ببخش ناخواسته اگه باعث شدم اذیت بشی 
ممنونم که شرکت کردی عزیزم :))))
ان شالله به ارزوت برسی 

پاسخ :

نه چه‌اذیتی،خواهش میکنم،خیلی هم جالب بود😂
آقای سر به هوا :)
۱۸ بهمن ۹۷ , ۰۵:۲۰
من یه همچین چیزی قبلا شرکت کردم:)

پاسخ :

خب دوباره الانم شرکت کنین
00:00 :.
۱۸ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۸
ایشاالله بهشون برسی :)

پاسخ :

مررررسی⁦:-)⁩
اِدْموند ...
۱۹ بهمن ۹۷ , ۰۰:۵۰
شکر که دوست داشتی ⁦🏵️⁩⁦🏵️⁩🌹

پاسخ :

🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan