آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

فضای مجازی

اوضاع اونقدری وخیم شده که من ماهی۴۰تومن دارم نت میخورم و ولم توی مجازی

خیلی زشته که نمیتونم خودمو از نت جدا کنم

واقعا جای تاسف داره..

حوا ...
۰۱ بهمن ۹۶ , ۰۲:۲۵
زیاد نیست؟! :|

پاسخ :

خییییلی زیاده...
دست نویس
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۰:۱۰
ماهی 40 تومن، یعنی یارانه :)

پاسخ :

بله دیگه.....
nazi
۲۸ فروردين ۹۸ , ۲۱:۵۳
سـلام:)
ماهی 40 تومن خوبه بخدا خخ
من که از وایفا استفاده می کنم هرروز  یعنی قطع میشه سیم باس هر دفعه پول کارگر بدیم بیاد درست کنه
اووف یک بدبختی داره خخخ

پاسخ :

اره دیگه ،بنظرم باید یارانه بهش تعلق بگیره
شده از ملزومات اصلی زندگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan