آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دوستی...

دوستی و رفاقت چیزی نیست که الکی بوجود بیاد و الکی بمونه اونم سالها

بعد از اون قضایا دیگه هیچوقت حالم خوب نشد،همیشه گوشه ذهنم اون حرفاش میمونه،هرچند که من بی اجازه رفتم وبش و اون مطالب رو راجب خودم خوندم اونم یواشکی،و وقتی هم بعد از یکسال بهش گفتم اون حرف هارو خوندم کلی خجالت کشید،ولی دیگه دلم مثل قبل براش نمیتپه،من به معنای واقعی از خواهر ببشتر دوسش داشتم ولی خراب کرد همه چیزو...هنوزم که هنوزه تنها فرد مورد اعتماد زندگیمه،هنوزم که هنوزه با اینکه رابطمو باهاش کم کردم و گهگداری میبینمش،هربار میبینمش حالم خوب میشه و ارومم،چون تنها کسیه که جلوش خود واقعیمم...من هنوزم که هنوزه خیلی دوسش دارم ولی دیگه نمیخوام بذارم این دوست داشتنه حالمو خراب کنه،نمیذارم جلوی منطقمو بگیره...

پ.ن:نمیدونم شاید بخشیدن و گذشتن هم گزینه خوبی باشه،حداقلش بخاطر اون هفت سال رفاقتمون...

آقای سر به هوا :)
۲۴ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۲
من نمیدونم جریان چیه ولی میدونی تو زندگی هرکس نباید زیاد کنجکاوی کرد چون به هر حال یچیزی پیدا میشه:)

پاسخ :

موافقم،گاهی باید کمتر دونست که خودت راحتتر باشی
اِدْموند ...
۲۴ بهمن ۹۷ , ۱۵:۴۱
:((((
دوستی هفت ساله اگه قطع بشه نصف دلت می‌ره ولی خب وقتی خودت ناراحت میشی باید قطع کرد 

پاسخ :

آره اصلا نمیشه قطعش کرد،و خب دوستمم حیفه من هنوزم دوسش دارم
bahar saani
۲۴ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۹
بیخیال مدت زمانش.کاری که منطقت میگه رو انجام بده.

پاسخ :

اوهوم ⁦:-)⁩
00:00 :.
۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۰
ببخش :)

پاسخ :

جدیدا به همین نتیجه رسیدم⁦:-)⁩
00:00 :.
۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۸:۲۰
افرین :)

پاسخ :

مچکر مچکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan