آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

اخبار جدید من بعد از مدت ها :))))

سلاااام

من اومدم بعد از حدود 14 ماه غیبت. انگار آخرین مطلبم مال خرداد 1400 بود. دوره ای پر از سردرگمی برای من...

دقیقا دو ماه بعدش فاز جدید و قشنگ زندگیم شروع شد.

من ازدواج کردم...

خب مرداد اشنایی ما بصورتر کاملا رسمی و در اطلاع خانواده ها شروع شد و ابان ماه نامزد شدیم و در نهایت 25 آذر 1400 عقد کردیم.

عروسی ما 10 تیر 1401 برگزار شد. من الان حدود سه ماهه که زندگی مشترکم شروع شده و من خیلی راضی و ام 

روز به روز بیشتر بهش علاقمند میشم و عشقشو درک میکنم.

باید اعتراف کنم اون میزان و شدت علاقه اش خیلی بیشتر از منه و این برای من خیلی لذت بخشه

فکرش رو نمیکردم بتونم به کسی اعتماد کنم و این عشق پاک و واقعی رو تجربه کنم

راستی معلم هم شدم. امسال سال دوم کارمه و من خیلی ذوق دارم برای شروع سال جدید.

شما چخبر ؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan