آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

میترسم...

جدیدا دارم از خودم میترسم..

نکنه اونی بشه که مدتهاست ازش میترسم...

نکنه بشم اونی که مدتهامیترسیدم و بقیه رومسخره میکردم بخاطرش که «اره شماها خرید،این حرفا مسخرست»اونها هم میگفتن بذار درگیربشی میفهمی ما چی میگیم...

نکنه...

وای نه ...

بلا به دوووووور

بلک من
۲۳ آذر ۹۶ , ۲۰:۵۸
داری عاشق میشی؟:))

پاسخ :

خدانکنه😂
غلط بکنم.
اصلااا
نگیییین توروخدا
حصار آسمان
۲۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۷
بعضی اوقات دست خودت نیست
همه چیز دست به دست هم میدن تا اراده حق به وقوع بپیونده

مثل ماجرای من!

پاسخ :

نه من میخوام دست خودم باشه،من خیلی مراقب بود تا الان.نمیخوام از دستم در بره.من اگر چیزی بشه روانی میشم
حوا ...
۲۴ آذر ۹۶ , ۰۷:۲۶
همون کامنت بلک من :)))

پاسخ :

نخیر اصلنم اینجوری نیست😂
پرستوی منتظر
۲۵ آذر ۹۶ , ۰۸:۲۴
شاید می خوای عروسی کنی ولی با اون که دوستش نداری؟؟؟

پاسخ :

نه بابا عروسی درکار نیست،یه لحظه یه حس بد ایجاد شد فقط
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan