آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

help me plz...

به دنبال این پستم... 

http://breathe.blog.ir/1397/10/27/%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%84

 

 

خب از رفتارم باهاش واقعا ناراحتم و پشیمون از اینکه چرا دلش رو شکستم، گاهی ولم براش تنگ میشه و یاد اون روزها و حرفها و دعواها و.... 

هیچوقت نخواست و نتونست ناراحتم کنه، همیشه دوستم داشته و با نهایت احترام باهام رفتار کرده، اما من دلش رو بدجور شکستم... 

 

میترسم.... نکنه منم حسم شبیه اونه و نمیخوام قبول کنم. میترسم یه حس زودگذر مسخره باشه اما خب بعد یکی دوسال فکر نمیکنم زودگذر باشه، به ایده آلم خیلی نزدیکه اما با یکی از فاکتورای اساسی من فاصله داره، نکنه دارم سخت میگیرم.. 

نمیدونم، فقط دلم میخواد خدا منو اروم کنه و هرچی به صلاحمه رو برام رقم بزنه... 

 

حوا ...
۰۵ آذر ۹۸ , ۰۱:۰۶

درک می‌کنم

فقط می‌تونم از خدا برات بهترین رو بخوام عزیزم :)

پاسخ :

مرسیییی.
میدونی سختیش اینه که اگر هرکس دیگه بود خوب راهنماییش میکردم اما الان توی کار خودم موندم، به همه مشاوره میدم اما توی کار خودم... 
الف با
۰۵ آذر ۹۸ , ۰۱:۰۹

آدم معمولا از نکرده هاش بیشتر پشیمون میشه تا کرده ها، پس کاری که دلت میخوادو بکن

پاسخ :

میترسم ،میترسم اشتباه کنم، دودل شدم خیلی برزخه
حوا ...
۰۵ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۳

دقیقاً منم همینطورم

پاسخ :

امیدوارم هرچی زودتر به یه نتیجه ای برسیم، برای من این حال و هوا واقعت زجر اوره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan