آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

یه چیزایی...

داشتم دوستمو دلداری میدادم بخاطر روحیه بدش...

یه جمله وسط حرفاش منو درگیرکرد...

بهش میگفتم با این روحیخوای فلان کاروبکنی و اینا

بعد یهو گفت«میسازم» و «یه چیزایی تکلیفش از قبل مشخص شده»..

دارم به این فکرمیکنم که من تکلیف چیارو برای خودم روشن کردم؟

که من الان کجای کارم؟

که منی که مثلا روانشناسم و باید بقیه رو راهنمایی کنم خودم چقدر توجیه ام؟

که الان اونی که دارم دلداریش میدم از من۲هیچ جلوتره چون قوی تره شاید...

که من باید یه تکونی به خودم بدم....

Maryam
۱۴ تیر ۹۷ , ۱۱:۳۹
سلام 
به نظر من این جمله دوست تون نمیتونه درست باشه و ناشی از بهم ریختگی روحی و روانیشون هست ، اگر بخوایم از این زاویه به زندگی نگاه کنیم یک هیچ اسارت از درایت جلو هست 
مگه قرار اسیر سرنوشت بشیم ؟ باید برای زندگی مون تلاش کنیم ما عقل داریم مثل یه کبوتری که بالش زخمیه اما هنوزم امید داره تو اوج آسمون پرواز کنه 
باید پرواز را آموخت 

پاسخ :

نه میدونی منظورش این بود که تصمیماتی که برای اینده قبلا گرفته تکلیفش برای همیشه روشنه واسش و باید بهشون برسه و نذاره حال بدش مانعش بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan