آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دفتر گمشده پیداشد😑

رفته بودم امتحان بدم 
وقتی از دانشگاه برگشتم دیدم مامان گرامی لحاف و روتختی و روغیره رو انداخته ماشین و دفتری که من مسائل یکم خصوصی رو توش مینویسم رو دیده...
اومدن بهش میگم مامان شما دست زدی به دفترم؟
گفت کدوم دفتر؟
گفتم مامان خانوم نزن زیرش من گذاشته بودمش زیرتشک روی تخت
خندید گفت نههه‍
گفتم چراااا
خلاصه اینکه گفتم خوندیش؟
گفت نه مگه من مثل شمافضولم؟؟؟
من گفتم مامان خوندیش دیگه...
گفت نه...
خلاصه اینکه مطلب خاصی توش نبود فقط تخلیه ذهنیم بود ولی خب خونده یا نخونده رو نمیدونم
نتیجه گرفتم همین وبلاگمو نگه دارم برای نوشتن ...خیلی امن تر و مطمئن تره😂😂😂😂
جالبش اینه که من خودمم یادم رفته بود اون دفتروکجا گذاشتم😂😂😂
مه گل سهروردی
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۹
خخخ بازخوبه به منفعتی داشته دفتره پیدا شده

پاسخ :

خخخخخ ن بابا 
ماریا
۰۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۷
اصلا مکتوبات کاغذی امنیت نداره! هرجا هم که مخفی کنی باز استرس پیدا کردنش به دست یکی از اعضای خونه هست :/

پاسخ :

وای اره دقیییقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan