آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

یهویی...

همه چیز داشت مزخرف پیش میرفت

تااینکه با افرادی اشنا شدم چه حالمومزخرف تر کرد

فکرمو مشغول تر کرد 

اگر نبودین من اینهمه خودمو انالیز نمیکردم

اینهمه زوم نمیشدم روی خودم

ولی  الان مدام دارم دنبال گم شدم میگردم

دارم دنبال خودم میگردم

حوا ...
۱۶ اسفند ۹۶ , ۰۱:۳۶
این که بد نیست. کاش منم خودم رو پیدا کنم...

پاسخ :

بخدا وسط اینهمه کلافگی اصلا نمیکشم اینم بهش اضافه شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan