آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

روزای مزخرف...

خیلی وقته که دیگه لای کتابامو باز نکردم.

کل زندگیم شده گوشی و خواب و خوراک..این وسطام خدا حلال کنه کلاسام که اکثرشونو میرم و بعضیاشونو نمیرم.

اعصابم خورده،این همه بطالت و کسالت داره حالمو بهم میزنه

ارزوهام و رویاهامو گم کردم

اصلا نمیدونم این چم شده

این چه وضع زندگیه

شبا تا دیروقت بیدار و روزام به زور از خواب بلند میشم

از خودم خسته ام

کلافه ام

نمیدونم چیکار کنم

خدایا خودت یکاری کن

muhammad
۱۲ اسفند ۹۶ , ۱۵:۲۷
چقدر مثل منی!

پاسخ :

حال خوبی نیست.انشالله بهتربشین
حوا ...
۱۳ اسفند ۹۶ , ۰۲:۲۵
خودت باید یکاری کنی

پاسخ :

هیچکاری ازم برنمیاد....اصن گم کردم خودمو
بلک من
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۱۹
روی کاغذ بنویس که تا ظهر باید چیکار کنی، ظهر بنویس که تا شب چیکار باید بکنی، کم کم درست میشه.

پاسخ :

امتحان کردم نشده اصن اعصاب منو بهم ریخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan