آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

تغییر نام من...

خیلی به اینک باید اسمی که فرد انتخاب میکنه با طالعش بخونه معتقدم، مثلا اینکه من اسفندی ام و باید متناسب با اون اسم داشته باشم.

بعد از تحقیق بالاخره اسم نزدیک به طالعم رو پیدا کردم و دوست دارم اون اسم رو بکار ببرم برای خودم.

 

اسفند: از نام سفندارمذ یا در اوستا سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس گرفته شده و آرمئیتی همانست که امروزه آرمیتا گفته میشود و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین  است.

 

آرتمیس 🌙
۱۵ شهریور ۹۹ , ۱۵:۴۰

چه جالب !! 

منم باید بگردم دنبال اسم خودم

پاسخ :

اوهوم،جالبه خیلی
Dark Angel
۱۶ شهریور ۹۹ , ۲۰:۴۹

چه جالب

من یکی دو سالی میشه که به طور جدی برای اسمم غرغر میکنم اما نمیتونم اسم مناسب رو پیدا کنم :(

پاسخ :

هوم منم درگیرش بودم خیلی، بنظرم دقیقتر بگرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan