آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

و باز هم تردید ...

یه وقتایی با خودم فکر میکنم که چرا هروقت راجب چیزی مصمم میشم یه چیزی میشه که منو دوباره دچار شک و تردید میکنه.

بعد از تصمیمم برای ارشد و برنامه هایی که قبلا براتون گفتم، یه فرصت برای ثبت نام و استخدامی نیروی انتظامی برام پیش اومد.

خب کلا مسیر زندگی منو عوض میکنه.دو مسیر کاملا متفاوت

ارشد گرفتن برام یه خواسته و آرزوی قلبیه واقعا دوست دارم توی درس پیشرفت کنم و کارم هم مرتبط یا درس و علاقم باشه

از طرفی نیروی انتظامی به لحاظ مالی و شغلی قطعا یجورایی آینده تامین شدست برام.

فرق اینا توی اینه که مورد اول ممکنه تهش آینده به اونی که میخوام ختم نشه و بشم جزو بقیه فوق لیسانسه های بیکار، ولی دومی تامین کننده تره و خب هیچی توی این مملکت جز شغل ثابت و خصوصا دولتی ،بدرد بخور نیست.

ینی یجورایی باید پا روی علائق بذاریم و بریم دنبال پول و موقعیت ، تابتونیم توی این کشور زنده بمونیم و زندگی ابرومندانه داشته باشیم.

واقعا انتخاب سختیه.شایدم انتخاب بین بد و بدتره 

نمیدونم ...

چرا گاهی اینقدر سخت میشه؟

کاش قضیه رفتنم جور بشه، کاش فرصت پیش بیاد

گاهی حس میکنم رفتنم خیلی خوبه و حداقل میدونم اونور یه زندگی اروم و بدون ترس دارم، یا اگرم ترسی هست بخاطر مسائل کوچیک و قابل حله، نه این مسائل بزرگ و ریشه ای ...

سایه نوری
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۷:۱۳

مگه میشه ترس و تردید نباشه.. مگه میشه دوراهی نباشه.. مگه میشه انتخاب راه اشتباه نباشه.. مگه میشه سختی نباشه... اما مهم زندگی کردن به تمامی با تمام اینهاست! اما مگه اصلا چیزی اشتباهه؟ همه چیز همونجوریه که باید باشه و وقتشه و بهترینه واسه مون! اون ورم همینها هست.. 

اما خب درونمون که دروغ نمیگه.. اگر انگیزه مون واسه کار عشق باشه نه پول،،، پول زیاد و سرخوشی و هیجان، همیشگی میشه و راحت و روان.. 

امیدوارم راه درست و پربرکت رو پیدا کنید.. 

پاسخ :

درسته . مرسی از کامنت زیبا و حال خوب کنی که برام گذاشتی...امیدوارم هرچی که صلاحه برای همه اتفاق بیوفته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan