آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

تو فقط باش ...

دلم برات خیلی تنگ شده 

برای صدات، خندهات نگاهات، راه رفتنات، ذوق کردنات و برق زدن چشمات. 

هرچی فکر میکنم میبینم اینا هیچکدوم الکی نیستن،یه حس ساده هم نیست، توهم به اندازه من دچار شدی. 

من هنوز برای اون شیرینی های خوشمزه ای که برام خریدی ذوق میکنم، هنوزم برای دیدنت دلتنگم، برای گپ زدنامون، خندهامون و چای خوردنامون...

حس میکنم کم کم دارم عاشق میشم، شایدم شدم، نمیدونم، اللن فقط دلم براش تنگ شده...

 

 

پ. ن:صندوق بیانم باز نمیشه، کسی میتونه کمکم کنه؟ نمیتونم فایل آپلود کنم. 

.. Chakavak
۱۲ شهریور ۹۹ , ۰۴:۱۴

خیلی قشنگ بود💗💗

منم دقیقااا همین مشکلو دارم اصلا نمیتونن فایل آپلود کنم تو رو خدا اگه راهی پیدا کردین به منم بگین

ممنون

پاسخ :

وای پس مشکل همگانیه. خیلی اذیت میکنه نمیدونم چرا :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan