آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دختر زیادی...

همیشه شرایط زندگیم اینجوری ایجاب کرده 

که کارای بزرگتر از سن خودم بکنم با تصمیمات بزرگ بزرگ بگیرم یا با اتفاقات و شرایط سخت تر از سخت دست و پنجه نرم کنم. 

هرچی بزرگتر میشدم این وخامت بیشتر حس میشد و من افسرده تر میشدم. 

اینکه چرا من؟ چرا بقیه دخترا دغدغهای دیگه ای دارن که به سن و روند رشدشون نزدیکتره ولی من کلا دنیای متفاوت تری دارم با دغدغه های خیلی بزرگتر...

اما با گذشت زمان تحملش برام راحتتر ‌شد، یجورایی تغییر نگرش و دیدگاه باعث شد هضم این زندگی برام راحتتر باشه،وبجای ناراحتی و افسوس خوردن، ازش لذت ببرم و به خودم بعنوان یه دختر قوی و مستقل افتخار کنم... 

آره من یه دختر فوق‌العاده و قوی هستم که همیشه روی پای خودم ایستادم، نمیخوام کلیشه ای باشم ولی هرچقدر مشکلات‌م سختتر شدن من هم به طبع اونا قوی تر شدم. 

همین باعث شده به خودم خیلی افتخار کنم.

نه تنها من، بلکه تمام اطرافیان، دوستان و فامیل هم به این نتیجه رسیدن، و همیشه مورد توجه و تحسین همه بودم...

خب اینکه من بعنوان یه زن قوی و مستقل، قراره یه همسر و یه مادر بشم،میشه گفت یه فرد قابل اعتمادم براشون، البته امیدوارم.

خب اینم زندگی منه دیگه، فرق داره با همه، هرکسی دغدغه های خودشو داره، یا بیشتر یا کمتر، فرق داره، مهم نگرش ما و برخوردمون با این دغدغهاست... 

 

Dark Angel
۱۰ شهریور ۹۹ , ۱۱:۵۶

منم بهت افتخار میکنم

اما جدای از قوی و مستقل بودن افتخار میکنم که تونستی نگرشت رو عوض کنی این خودش چیز خیلی عالی ایه

پاسخ :

اوهوم. واقعا یه انتخاب درست و منطقیه، مرسی از نظرت عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan