آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

جمعه رویایی 1

خب طبق عادت امروز یعنی جمعه، از روزای رویایی منه.تنبلی میکنم و میخوابم .سریال میبینم و توی نت و شبکات اجتماعی میچرخم. درس نمیخونم و کارای خاص انجام نمیدم... 

امروز رکورد زدم. تا 2 خوابیدم و کیف کردم حسابی. بعدش یکم رفتم بیرون با خواهرم و دوری زدیم و اهنگ گوش دادیم و یکم تفریح کردیم.

امروز به هیچی فکر نکردم.ذهنمو استراحت دادم و خواستم یکم راحت باشم..باید از این نرمشا به ذهنم بدم که کمکم کنه و کشش خوبی داشته باشه توی مسیر سخت و طولانی که دارم.

راجب هدفهام با سین حرف زدم. اون همیشه اولین کسیه که هر تصمیمی میگیرم مطلع میشه.چ خوب و چ بد...خیلی تشویقم کرد و امید بهم داد.

همیشه خدارو بخاطر داشتن سین شکر میکنم. اون همیشه کنارمه و قوت قلبمه...هوامو داره و نمیذاره کج برم..منم برای اونم همینم...همیشه کنار همیم..خداروشکر.بودنش یه نعمت بزرگی تو زندگیمه.یه اهرم میمونه که منو بسمت حال خوب و موفقیت سوق میده...پزشکی میخونه و پزشک روح و جسم منه...عاشقشم

 

امشب میخوام برای فردا برنامه بذارم و یه لیست از کارام تهییه کنم....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan