آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

کنکور ارشد....

امروز برای ارشد ثبت نام کردم

بعید میدونم بیارم چون فرصت خوندن مفصل ندارم و دو ترم دیگه دارم و از طرفی اگر هم بیارم باید ورودی بهمن بزنم.

کارای پایان نامم مونده و حالا خوندن ارشد هم اضافه شده، درسای دانشگاهم هست. 

کلی کار دارم و همه اینا رو میتونم به راحتی با یه برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده به موازات هم پیش ببرم. 

هیچکاری نشد نداره، من خیلی به خودم و تصمیماتم ایمان و اعتماد دارم. 

میتونم به جرات بگم حس و حال خوبی که الان دارم موقع کنکور کارشناسی نداشتم، خب اون موقع نمیدونستم چی میخوام اما حالا میدونم، وقتی مسیر و هدف مشخص بشه 50درصد قضیه حل شدس. 

خدایا خیلی مرسی بایت همه این حس و حال های خوبی که بهم میدی وهوامو داریی. 

دوهفته آخر آذر از یه سری جهات داره سخت و ترسناک میگذره اما من نگرانش نیستم، چون به خودم و خدا قول دادم که اگر چیزی از عهدم خارج شد بسپارمش یه خودش ودیگه بهش فکر نکنم، همین شد که تا الان به بهترین حالت داره میگذره و اثری از استرس و ترس نیست.. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan