آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

پر و خالی....

فردا و پسفردا کلی امتحان دارم، دوتا درس تخصصی و سنگین که استادش کلا میانترم بدی یا ندی نمره ای نمیده، خب این داره وسوسم میکنه که نرم امتحان رو بدم و تمرکزم رو بذارم روی پایانترم، نمیدونم این از روی تنبلیه یا درست بودن نظرم.

خب درسارو قبلا یکبار دوره کردم و باید یبار دیگه قبل امتحان دوره کنم اما خب نشد و درگیر کارای دیگه بودم. کلا این هفته از هفته های پر کارو بی برنامم بود، احساس خستگی دارم و دلم یه زنگ تفریح میخواد.

باید یه کاری برنامه ای چیزی بذارم که یه تفریحی داشته باشم و بتونم این مدت پرکار رو هضم کنم.

وقتایی که اینجوری افت میکنم همش بخاطر خستگی و بی برنامگیه، باید یکاری بکنم حتما، میشه نظر بدین چیکار کنم بهتره؟! 

مریم **
۱۵ آذر ۹۸ , ۲۰:۴۵

بیرون رفتن با دوستا وقت گذروندن باهاشون خوبه...فیلم طنز ،کتابای کمیک،وقت گذروندن با خونواده هم خیلی خوبه بگو حالم خوب نیست منو ببرین بیرون ....من همه ی اینارو امتحان کردم جواب داده

پاسخ :

اره اینا خوبن موافقم، ولی اون تیکه که بگم حالم خوب نیست ببرینم بیرون برام سخته، کلا نمیتونم بخوام چیزی از کسی، حس بدی داره برام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan