آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

امروزم به وقت 3 آذر

خب بهتره از دیروز بگم، طبق عادت شب قبل خواب گوشی روی حالت پروازِ و وقتی بیدار میشم اول گوشیمو از حالت پرواز خارج میکنم.

به محض خارج کردنش پیامک واریز بانک اومد برام و خب وقتی صبح شنبه اینجوری شروع بشه رویاییه!

من برام مهمه که حسابام پر باشه و در حد نیازم بتونم استفاده کنم، آدم مادی ای نیستم اما در اولویت دوم زندگیم مادیات هستن، هیچوقت نقش مهم پول رو نمیشه توی زندگی نادیده گرفت، اگر نباشه همه چی سخت و خسته کننده میشه، اینو از صفحه حوادث روزنامه ها میشه فهمید.

شبش مامان همش با گوشیش پیامک میداد و مشغول بود، امروز صبح دلیلش رو پرسیدم، گفت خواستگار برات اومده ولی سنش زیاده، پسره تو کاناداست و توی فلان شرکت کار میکنه و قدش190عه(این مهمترین و اصلیترین فاکتورمه) ورزشکاره و....

امروزم داشت به فکر کردن بهش میگذشت، واقعا مشکلی با سنش نداشتم، من کلا برای ازدواج ترجیح میدم طرفم دهه60ای باشه، واقعیتش من کلا روی پسرای دهه 70ای نمیتونم حساب کنم.

ولی خب رفتن و زندگی کردن یه کشور دیگه بدون خانواده و دوریشون قطعا برام ناراحت کنندست و اینم یه طرف قضیست... 

 

امروز هوای خوبی بود، ابری و گرفته و من عاشق اینجور هواهام که از شدت سرما باید دستامو توی جیبام فرو کنم، کلا من عشق زمستون و سرمام، ایشالا همیشه این هوای قشنگ باشه😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan