آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

من واقعا دوستش دارم

قبلا از اینکه روابط منو دوست نزدیکم بهم ریخته و من اولش خیلی ناراحت شدم و بعدش بی تفاوت، بهتون گفته بودم
یه مدت تلاش میکردم از زندگیم حذفش کنم ولی خب حذف یه دوستی حدودا8ساله کار راحتی نیست اون هم دوست من که واقعا آپشن ها و اخلاقیاتش فراتر از اونی بود که من دوس دارم
یه مدت شاید حدودا1سال ارتباط ما به صفر میل می‌کرد اما حالا دیگه 2سالی هست که تقریبا همه چیز برگشته به حالت عادی و اوضاع داره بر وفق مراد میشه
من کلا حال خوشم با اونه، وقتی باهاش حرف میزنم و دردو دل میکنم و بیرون میرم حالم خوب میشه و شارژ میشم
واقعا امروز بعد ازاینک ساعتها نشستیم و حرف زدیم بعدش یه این نتیجه رسیدم من خیلی خیلی خیلی دوسش دارم با همه بدی ها و خوبیهاش، و وجودش یه اصل مهم و ضروریه توی زندگیم
 
پ. ن: وقتی ما خونمونو عوض کردیم و از هم دور شدیم با طرز عجیبی اونا هم خونشونو عوض کردن و اومدن نزدیک ما، بااین اتفاق بیشتر مطمئن شدم که بودن ما کارهم بایدی و همیشگیه
samaneh rsl
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۶:۴۵
دوستیتون پایدار و مانا 💋😍
لحظاتتون خوش 🎈

پاسخ :

ممنووون بهترین❤️😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan