آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

پروانه 🦋

امسال عیدم با سالهای قبل فرق داشت
نه اینکه بگم خوب یا بد بود
کلا متفاوت بود
اول اینکه من سال تحویل خواب بودم
دوم اینکه سفره هفت سین ننداختیم (البته چون ما سفر بودیم)
سوم اینکه حس میکنم دنیای جدیدی رو قراره بسازم و حتی تجربه کنم 
همه اینا بخاطر اینه که من 21سالگی رو شروع کردم و بزرگ. شدن رو دارم حس میکنم 
یه چیزایی دارن برام تغییر می‌کنن یا بوجود میان یا از بین میرن
حس پروانه ای رو دارم که داره از پیله بیرون میاد 
حس خیلی خیلی خیلی جذاب و جالب و میشه گفت قشنگیه
چون دارم بطور جدی به آیندم و خودم و ساختن فکر میکنم

AmirMohammad mirbabaei
۰۴ فروردين ۹۸ , ۲۳:۱۹
سال نو مبارک.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

پاسخ :

خوش اومدی:-)
ممنون همچنین
bahar saani
۰۵ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۹
😍😍😍😍😍😍

پاسخ :

💗💗💗💗
شمیم ..
۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۴۹
متنفرم از قضاوت ادما از روی ظاهرشون.  
کاش یکم ادم بودن رو یادم بگیریم : )

پاسخ :

👍👍👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan