آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

ترسناکه...

یه وقتایی همه چیز خیلی ترسناک میشه

اونقدر ترسناک که دلم میخواد برم یه جایی پیدا کنم یه مدت خودمو قایم کنم....

دلم گم شدن میخواد....

حوا ...
۲۹ خرداد ۹۷ , ۲۰:۵۵
چی شده عزیزم؟!

پاسخ :

نمیدونم...فقط میدونم بعضی وقتا یکی یه اتیش درست میکنه که همه برای خاموش کردنش پیش میرن و در اخر هم همه میسوزن و اون اتیش خاموش نمیشه،چون اون یکی ک اتیشو درست کرده به ظاهر میکه بیاین کمکم اما خودش ازون ور هیزم اتیشو بیشتر میکنه
Maryam
۰۱ تیر ۹۷ , ۰۰:۱۷
سلام و درود 
من بعضی از شب ها که کابوس می بینم چنین حسی که فرمودین رو تجربه می کنم یه وقتایی به قول خواهرم خواب های hd هست بدبختانه فراموش هم نمیکنم با تمام جزئیات یادم میمونه هیچکسی هم دور و اطرافم نیست دقیقا تو خواب مثل دخواست شما تو بیداری تنها هستم هیچکسی نیست بهم امید بده 
عذرخواهی میکنم بابت پرگوییم 
کامروا باشید 

پاسخ :

اوهوووم...⁦:-)⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan