آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دوباره عامدم⁦ :-)⁩

سلام!

جالبه که فکر میکردم این وبلاگمم دوباره حذف کردم اما بعد فهمیدم که اشتباه فکر میکردم ⁦:-D⁩

چقدر این مدت اتفاقای عجیب افتاد که من واقعا نمیدونم چجوری این همه موردو هندل کردم⁦:-\⁩

قشنگ تریناش عقد کردن دوتا از دوستای نزدیکم بود 😍

بدترینشون اتفاق یه ماه پیش بود ک قابل گفتن نیست😑

ترسناک ترین و خنده دار ترینشون زدن عقب ماشین بود اونم وقتی که بابام نبود و من نمیدونستم چجوری این خبرو بهش بدم...باید اعتراف کنم که هیچوقت توی عمرم اینقدر نترسیده بودم😂

ولی حالا دارم به تموم اون لحظات میخندم فقط😂

خلاصه اینکه زندگی جریان داره و ما همچنان نفس میکشیم....

مه گل سهروردی
۲۶ خرداد ۹۷ , ۲۳:۵۸
سلام نامیرا جان

عقد دوستانت رو بهت تبریک میگم 

والبته زدن عقب ماشین رو هم تسلیت!خخ

پاسخ :

ممنون‌از ابراز شادی وهمدردیت عزیزم😂خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan