آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

خارج..

شاید تا همین چندماه پیش بود که متنفربودم ازاینکه بخوام ازایران برم

درست زمانی که خانواده بفکرتحقیق راجب مهاجرت افتاده بودن من بشدت مخالفت کردم...

اما الان متنفرم از موندن اینجا و ادامه دادن بااین وضعیت مزخرف و خیانت هایی که دارن بهمون میکنند...

منی که بهش فکر نمیکردم الان دارم شدیدا بهش فکر میکنم...

حتی میخوام جز شروطم باشه برای خاستگارام...

الان فقط یه زندگی آروم و شاد و دوستانه میخوام،جایی که ادمای بیچاره یا نتوان نباشن که دیدنشون قلبمو به درد بیاره...

خدایا خودت اوضاع هممونو درست کن....

آقای دال
۱۴ دی ۹۶ , ۱۷:۳۲
:(

پاسخ :

😔
روشن شدگی
۱۴ دی ۹۶ , ۲۱:۵۴
ای کاش من هم شرایط رفتن از این کشور رو داشتم. واقعا برای من غیرقابل تحمل شده اینجا.

پاسخ :

انشالله که برای همه ارامش برقراربشه
حوا ...
۱۵ دی ۹۶ , ۰۲:۲۴
هعی...

پاسخ :

😔😔😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan