آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

اصفهان

توی این چندسالی که از خدا عمر گرفتم خیییلی جاها رو توی ایران رفتم

بعد ار هررفتن و برگشتن هم گفتم نچ اصفهان یه چیییز دیگریه...

بنظرم قشنگتراز اصفهان نیست..

شاید گاهی وقت ها بگم که چرااینجا هیچی نداره واسه تفریح که برای من جدید باشه،اما بعد از اینکه میرم یه قدمی توی خیابون میزنم نظرم عوض میشه😂

یکی از افتخاراتم اینه که زادگاه من اصفهانه💙😊


حوا ...
۰۹ دی ۹۶ , ۱۵:۱۳
شیراز بهتره ولی :|

پاسخ :

واای نه.اصفهان نصف جهااان.اصن عشقهه
بلک من
۰۹ دی ۹۶ , ۲۱:۱۹
هیچ جا اصفهان نمیشه به خدا 3>

پاسخ :

اره دقییقا...عاشقشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan