آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

سد راه...

دیشب با خودم کلی فکر کردم.من خیلی برنامه ها برای خودم و آینده دارم
با دوست داشتن و عاشق شدن فقط راهمو سحت و ناهموار میکنم.
ترجیح میدم تاوقتی که به هدفام نرسم این قضیه خواستگار و ازدواج و خواستن و عشق و‌عاشقی و این حرفارو منحل کنم.
این چیزا فقط سد راه من هستن و نمیذارن درست فکرکنم.
یه ادم عاقل هیچوقت نباید به احساساتش میدون بده...
مثل بزنین توسرش تا بشینه سرجاش و‌دیگه تو کار عقل دخالت نکنه...
احساس باید غلاف بشه و افسارش بسته بشه وسلام....
بلک من
۳۰ آذر ۹۶ , ۱۱:۰۹
این همه خشونت لازمه!

پاسخ :

برای یه دختر که خیلی احساساتش حساسه اره لازمه.مادخترا هرچی میکشیم ازاین احساسات مزخرفمونه
حوا ...
۳۰ آذر ۹۶ , ۱۵:۲۴
جوابت به بلک من عالی بود عالی!

پاسخ :

هوووووم.حقییقته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan