آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دلتنگی....

✍️💎
اگر با دلت ،
چیزی یا کسی را دوست داری ؛
زیاد جدی نگیر ،
چون ارزشی ندارد ؛
زیرا کار دل دوست داشتن است .
همانند چشم ، که کارش دیدن است .

اما ؛
اگر روزی
با عقلت کسی را دوست داشتی ؛
اگرعقلت عاشق شد ،
بدان که چیزی را تجربه میکنی ؛
که اسمش عشق است ...

#افلاطون

.

.

.

پی نوشت:

گاهی وقتها دلتنگ میشم

دلتنگ کسی که باید نیست

دلتنگ دنیایی که باید توش باشم و نیستم

دلتنگیه دیگه گاهی عاقلترین ادما هم دلتنگ میشن

نمیدونم چم شده

نمیدونم چرا اینقدر دارم محتاط عمل میکنم

شاید بخاطر اینه که نمیخوام غرورم خطشه دار بشه..

نمیدونم هرچی که هست حسابی  احساستمو غل و زنجیر کرده

من قبلا دل شکستم نمیخوام دوباره این اتفاق بیوفته..

خب دست خودم نیست بااینک دلتنگ میشم اما نمیتونم کسی رو دوست بدارم

هرکاری میکنم میترسم ریسکشو بپذیرم

من همیشه زدم تو سر احساسم

همیشه سعی کردم با عقلم تصمیم بگیرم

از یه طرفه بودن و نرسیدن متنفرم

نمیخوام بشه یه حسرت و اه همیشگی تو قلبم...

نمیدونم.....


حوا ...
۲۶ آذر ۹۶ , ۰۵:۴۳
میفهمم...

پاسخ :

اوهوم،ممنون
بلک من
۲۶ آذر ۹۶ , ۰۸:۱۷
اوهوم،درکت میکنم،سعی کن عاقلانه تصمیم بگیری.

پاسخ :

بله حتما،ممنؤن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan