آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

بدقولی....

وقتی یه قرار و قولی میزارید اونقدر شخصیت داشته باشید که روی اون بمونید...

متنفرم از اینکه با یکی قراربذارم و اون طرفم دیر بیاد،حتی۵دقیقه..

بد تر ازاون اینه که هرچی زنگ و پیام بزنی جوابی حاصل نمیشه...

اینکار یه توهینه،توهین خیلی بزرگ که من هیچوقت یادم نمیره...

امشب با دوستم قرارداشتیم،نیم ساعت منو معطل کرد و در اخرنیم ساعت بعدش زنگ زده میگه من توراهم ببخشید متوجه تماست نشدم.

منم بهش گفتم من رفتم میخواستی متوجه تماسم بشی...

خوبه نازی بود و وقتی حالم گرفته بود اومد و به دادم رسید،رفتیم نظر گردی....

درکل سعی کنید آن تایم باشید،بی نظمی اونم توی قرار واقعا بد و‌توهین آمیزه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan