آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

دوباره سر درد...

متاسفانه این چندروزاخیر اونقدر به مسائل مختلف و نرسیدن ها فکر کردم که دارم از سر و گردن درد کلافه میشم...

دیگه حتی جسمم هم حوصلمو نداره و با کوچیکترین ناراحتی من اعتراض میکنه،چه انتظار از بقیه....


روشن شدگی
۱۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۴۴
نامیرا یعنی از بین نرفتنی. درسته؟

پاسخ :

بله درسته،فناناپذیر یا جاوید...
بلک من
۱۷ آذر ۹۶ , ۱۹:۳۸
نباید زیاد سخت بگیری.شدنی ها و نشدنی ها مشخص اند.به جای غصه خوردن باید حرکت کرد:)

پاسخ :

بله درسته،جدیدا دارم به این نتیجه میرسم که عمرم چقدر محدوده . من چقدر کاردارم.این افکاردارن عمرمو تلف میکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan