آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

کنکور....

هرروز که از دوران اعلام‌نتایج انتخاب رشته میگذره من دپ تر میشم

وقتی میبینم هم سنو سالام بهترینارو اوردن،بهترین دانشگاها...

اونوقت من کجام؟

روانشناسی رو‌دوست دارم،رشته واقعا قشنگیه اما پیام نور.....

از خودم میپرسم اگر انتخابای دیگه ای هم داشتم این رشته رو‌بازم انتخاب میکردم؟!!!!!!

واقعا چرا من الان اینجام،این وضع و‌حال.....

ینی من فقط میخواستم دانشجو بشم؟؟؟

اصلا نمیتونم قبول کنم

چرا مثل بقیه دوستام نتونم باشم

چرا عقب افتادم

چرا...................

بلک من
۱۶ آذر ۹۶ , ۱۶:۲۸
چند سال بعد به این طرز فکرت میخندی.دولتی و آزاد و پیام نور هیچ فرقی نداره.
حتی شریف و غیر انتفایی شوشتر هم فرقی نداره،مهم خود تویی.
مهم چیزایی هست که خودت یاد میگیری.
من رتبه کنکورم خوب شد،یه دانشگاه خوب هم درس خوندم،و بهت قول میدم تفاوت چندانی بین دانشگاه های ما نیست.چون اصلا همون جور که هیچ چیز توی این کشور سر جای خودش نیست،دانشگاه هاشم دانشگاه نیست.
من کلی آدم رو میشناسم که فارق التحصیل بهترین دانشگاه های تهران هستن و الان بیکارن.چندین نفر رو میشناسم که کارشناسی دورافتاده ترین دانشگاه ها بودن و برای ارشد تاپ ترین دانشگاه ها قبول شدن.
مهم خودتی فقط،خودت بخون،خودت یاد بگیر،خودت ستاره شو.
بعد فارق التحصیلیت،برای هیچ کس مهم نیست تو کجا درس خوندی،براشون مهم اینه که تو چی بلدی و چه مشکلاتی رو میتونب حل کنی.

پاسخ :

اینا درسته اما تا بخوام فارق التحصیل بشم با دیدن اطرافیانم و جاها ورشتهاشون خیلی ناراحت میشم وحتی غصه هم میخورم....متاسفانه گاهی  به خودمم سرکوفت میزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan