آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

پیله

این روزا که آرومتر بودم باعث شد بیشتروبهتر فکر کنم
تصمیم گرفتم یکم خودمو رها کنم از یه سری قید و بندهایی که اصلا منطقی نیستن و فقط خودمو آزار میدن
یه جورایی میخوام از این پیله ای که دور خودم تنیدم آزاد کنم خودمو 
حوا ...
۰۴ آبان ۹۷ , ۱۹:۲۶
تصمیم بزرگیه! :)

پاسخ :

اره
میدونی خیلی وقته درگیرم 
اصلا نمیدونم از کجا باید شروع کنم 
میدونم چی میخوام ولی نمیدونم چجوری 
خیلی همه چیز برام گنگ شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan