آرمـــیتی

سپنتا آرمئیتی به معنای پارسای مقدس و در اوستا نام فرشته موکل بر زمین است.

اشتباهات...

گاهی وقتها هم میشه با توهم مثبت اندیشی زیادی و روشن فکر بودن راه های زیادی رو‌اشتباه میریم

غافل از اینکه بااین حرفها فقط داریم خودمونو گول میزنیم و بس

مثل من که دارم کارام و‌حرفام و روابطم با همه رو بررسی میکنم و میبینم اونقدر کارای غلط و اضافه دارم که نمیدونم از کجا باید شروع کنم ببندمشون...

پ.ن:آدما از یه جایی به بعد میفهمن دارن اشتباه میکنن ولی جرات و اراده پذیرشش رو ندارن،برای همین هی اشتباه میکنن هی اشتباه میکنن هی اشتباه میکنن هی...تااینکه میرسن به جایی که برگشت براشون سخته و رفتن و موندن سخت تر...

اِدْموند ...
۲۹ بهمن ۹۷ , ۰۲:۰۱
کاش هیچوقت به مرحله آخر نرسیم ...مرحله آخر اشتباهات 

پاسخ :

اره دقیقا،چون مرحله ایه که پر از پوچیه
bahar saani
۲۹ بهمن ۹۷ , ۰۹:۲۷
😅من وقتی میبینم اشتباهاتم زیاد شده سر خودم داد میزنم و میخوابم.
یکی از کارای امسالمم این بوده که راحت تر اشتباهاتمو بپذیرم و درستشون کنم

پاسخ :

خیلی کار خوبی کردی،بهتره باهاشون با محبت برخورد بکنیم،البته‌اگر اولین باشن نه چندمین
آقای سر به هوا :)
۲۹ بهمن ۹۷ , ۱۲:۴۲
پس تا دیر نشده اصلاح کردن از یجا شروع کنیم:)

پاسخ :

اره،سخته ولی من باید درستش کنم چون حالم میخوام خوب شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan